Психологічна служба
Психологічна служба школи стоїть на захисті інтересів учнів, їх комфортним самопочуттям у навчальному закладі, захищає дітей від будь-яких форм фізичного, психічного та морального насильства, пропагує здоровий спосіб життя. Робота психологічної служби спрямована на підвищення ефективності психологічного забезпечення навчально-виховного процесу, формування психологічної культури учнів, педагогів, батьків.

Шкільний психолог: Бєдунова Олена Михайлівна тел. 0508370296
Рік народження: 22 серпня 1964
Освіта: вища, — БДПІ ім. П. Д. Осипенко.
Спеціальність: Педагогіка та методика початкового навчання (1985). Психологія (2003 р.)
Кваліфікація: вчитель початкових класів; практичний психолог
Кваліфікація: Психолог. Рік атестації: 2016 р. Вища категорія; звання «психолог-методист»
Стаж: загальний педагогічний стаж становить 33 роки. Практичного психолога – 19 років
Проблемна тема: “Саморозвиток та психологічна підтримка учнів”
Матеріали шкільного психолога:
- Готуємо дитину до школи.
- Готуємось до ЗНО.
- Для батьків.
- Для вчителя.
- Для учнів.
- Інтернет-залежність у школярів.
- Карантин. Поради психолога.
- Профорієнтація.
- Стоп насильство.
Хто такий психолог?
Психологічна служба школи.
Задачі психологічної служби:
- Надання психологічної допомоги всім суб’єктам навчально-виховного процесу (учням, батькам, педагогам);
- Допомога учням в адаптації під час переходу з однієї вікової групи в іншу;
- Забезпечення адекватного рівня психологічної компетентності всіх учасників освітнього процесу засобами семінарів, практикумів, засідання мікрогруп, виступами на МО;
- Проведення лекцій та виховних годин для учнів, тренінгових, ігрових занять,виступи на батьківських зборах;
- З метою покращення роботи з девіантними дітьми продовжити роботу з вчителями з вивчення цієї проблеми, організувати індивідуальну роботу з цими підлітками;
- Формування у підлітків потреби в здоровому способі життя, формувати важливі життєві цінності, навички успішної людини;
- Психолого-педагогічна підтримка та захист особистості дитини в складних життєвих ситуаціях;
- Проведення профорієнтаційної роботи серед учнів і батьків;
- Продовжувати роботу з обдарованими учнями;
- Засобами самоосвіти підвищувати свій професійний рівень, приймати активну участь у роботи міського методичного об’єднання, семінарах практикумах для вчителів.
Нормативні документи, на яких ґрунтується діяльність практичного психолога :
1. Закон України « Про освіту»
2. Закон України « Про дошкільну освіту» (редакція від 28.09.2017)
3. Положення про психологічну службу в системі освіти України (Наказ МОН України № 509 від 22.05.2018)
4. План заходів Міністерства освіти і науки України щодо розвитку психологічної служби системи освіти України на період до 2020 року (наказ МОН України від 08.08.2017 № 1127)
5. «Про документацію працівників психологічної служби у системі освіти України» (лист МОН України від 05.09.2018 № 1/9-529)
6. “Про пріоритетні напрями роботи психологічної служби у системі освіти на 2018/2019 н.р.” ( лист МОН України
№1 /9-487 від 07.08.2018)
7. «Про затвердження Примірного положення про команду психолого-педагогічного супроводу дитини з особливими освітніми потребами в закладах загальної середньої та дошкільної освіти (наказ МОН України від 08.06.2018 № 609»
8.Методичні рекомендації щодо запобігання та протидії насильству (лист МОН України від 18.05.2018 № 1/11-5480)
9. «Про виконання законодавчих вимог у зв’язку із прийняттям Закону України «Про запобігання та протидію домашньому насильству» від 07.12.2017 № 2229» (лист МОН України від 20.03.2018 № 1/9-168)
10. «Про посилення міжвідомчої взаємодії під час виявлення дітей, які перебувають у складних життєвих обставинах» (лист МОН України від 06.09.2017 № 1/9-474)
11. «Положення про Всеукраїнський конкурс авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів «Нові технології у новій школі» (наказ МОН України від 31.05.2018 №555)
12. «Про проведення інформаційних компаній щодо протидії торгівлі людьми» (лист МОН України відж 17.07.2018 № 1/9-453)
13. «Щодо профілактики учинення дітьми навмисних самоушкоджень» (лист МОН України від 07.08.2015 № 2/3-14-1572-15)
14. «Про деякі питання організації в закладах освіти виховної роботи щодо безпеки й благополуччя дитини у 2018-2019 н.р.» (лист МОН України від 07.08.2018 № 3322/03.2-