Педрада з наступності
Упродовж усього життя нам (і дорослим, і дітям) доводиться адаптуватись до різних ситуацій. Переступаючи поріг школи, дитина також увесь час адаптується: до дітей, до вчителів, до уроків, до нового режиму дня. Одним зі складних адаптаційних періодів є навчання у 5-му класі. Основне новоутворення цього періоду — відкриття нового рівня самоусвідомлення, «Я-концепції»: бажання зрозуміти себе, свої здібності й особливості, свою схожість та відмінність від інших, свою унікальність і неповторність, формується система самооцінок. Саме цьому питанню була присвячена педрада з наступності. Учителі підвели підсумки того, як відбувся адаптаційний процес у 5-х класах, проаналізували проблеми, з якими довелося зіштовхнутися; зацікавилися дослідженнями психолога щодо подолання учнями шкільної тривожності, рівня мотивації самооцінки, ставлення до шкільних предметів. Класні керівники 5-х класів познайомили присутніх з фізіологічно – психологічними особливостями учнів своїх класів, розповіли про співпрацю з батьками, надали рекомендації колегам – предметникам.