Візитівка школи

Повна офіційна назва школи: Бердянська спеціалізована школа І-ІІІ ступенів №16 з поглибленим вивченням іноземних мов Бердянської міської ради Запорізької області.
З історії школи:
9 грудня 1954 рік – відкриття школи – День честі школи
1995 рік – школа отримала статус україномовної
2005 рік – школа здобула статус спеціалізованої з поглибленим вивченням іноземних мов
Мета школи: розвинути природні задатки й здібності учня, підготувати його до дорослого життя, допомогти пізнати себе, знайти власне місце в соціумі, досягти рівня акме.
Кредо школи: “Усі вчителі творчі – усі учні обдаровані!”

Пріоритети школи: пошук та впровадження перспективних шляхів розвитку “Школи Успіху та Життєтворчості” як акмеологічного закладу освіти, який забезпечує якісний, цілісний розвиток особистості педагога й школяра.
Перелік профілів навчання в старшій школі: іноземна філологія.
Особливості організації профільного навчання: вивчення англійської, німецької, французької мов.
Спецкурси: англійська література, американська література, країнознавство, ділове мовлення.
Форми співробітництва з іншими освітніми закладами: міжшкільні факультативи з англійської та української мов, шкільна науково-практична лабораторія викладання філологічних дисциплін співпрацює з кафедрою філологічних наук БДПУ.
Умови зарахування до профільного класу школи: за бажанням батьків та учнів при наявності відповідних документів, а саме заяви учня та свідоцтва про базову середню освіту.

Мова навчання – українська.

Потужність ЗЗСО №16

Максимальна потужність навчального закладу – 1300 учнів.

Мікрорайон ЗЗСО №16

  1. вул. Гостинна (від вул. Першотравневої до кінця)
  2. вул. Першотравнева, №№ 3,32,34 – приватний сектор (від вул. Горького до вул. Грецької)
  3. вул. Лієпайська №№ 13,17,19,21,22 (від початку до вул. Першотравневої), приватний сектор (від вул. Першотравневої до кінця)
  4. пр. Східний №№228,230,232, 234, приватний сектор (від вул. Земської до кінця)
  5. вул. Земська (від вул. Центральної до пр. Східного)
  6. вул. Лютеранська (від вул. Центральної до пр. Східного)
  7. вул. Привокзальна (від вул. Земської до вул. Морської)
  8. вул. Морська (парна, непарна сторона – від вул. Першотравневої до пр. Східного) №№ 50,52-58; №№ 43,45
  9. вул. Тищенка № 2, приватний сектор
  10. вул. Ямбольська №№ 6,3,10,20
  11. вул. Радищева
  12. вул. Виноградна
  13. вул. Чернишевського (від вул. Мічуріна до вул. Новоросійської)
  14. вул. Новоросійська (від вул. Чернишевського до вул. Курортної)
  15. вул. Горького (від вул. Першотравневої в сторону пр. Східного до кінця)
  16. вул. Гагаріна
  17. вул. Новоросійська (від вул. Маяковського до вул. Чернишевського)
  18. вул. Герцена (від вул. Мічуріна до вул. Новоросійської)

Опис приміщення школи

Будова школи введена в експлуатацію в 1954 р. В 1987р. школа змінила своє місце знаходження.

Сучасна школа розрахована на 1460 місць, складається з 2 будівель:
– трьох блочний триповерховий навчальний корпус
– господарський корпус з теплицею.
Стан збереження задовільний, будівлі та приміщення відповідають державним санітарним стандартам. Щороку проводяться поточні ремонти за рахунок бюджетних та позабюджетних коштів.

Зовнішня естетична культура школи

До оформлення школи та наочності пред’являються такі вимоги:
– бути сучасним – відповідати часу та новим вимогам дизайну;
– бути функціональним і нести в собі багато корисної інформації для учнів, учителів, батьків;
– бути естетичним – дотримуватися кольорової гами, запобігати різноманітності стилів, не перевантажувати інформацією;
– відповідати нормам сучасного українського правопису.

Усі приміщення школи відповідають державним санітарним правилам і нормам. Для утримання школи в задовільному стані щорічно робляться поточні ремонти приміщень. Обновлюються й удосконалюються стенди, виставки, модернізується внутрішній вид школи. Навчальні кабінети й класні кімнати естетично оформлені, затишні, з вираженою індивідуальністю.

Проведені роботи із благоустрою шкільного двору, двох ігрових майданчиків для молодших школярів, стадіону дозволяють організовувати відпочинок дітей на свіжому повітрі та їхнє навчання без ризику травматизму.